Prihlásenie

Orange Biznis Fórum - Koniec marketingu, ako sme ho poznali

Orange Biznis Fórum - Koniec marketingu, ako sme ho poznali

"Koniec marketingu, ako sme ho poznali" - to bola hlavná téma dnešného Orange Biznis Fóra, ktorý spoločnosť Orange Slovensko zorganizovala po mimoriadnom úspechu prvého zo série svojich podujatí určených biznis zákazníkom. Inšpirácie z marketingu 5. marca v Bratislave rozdával ten najpovolanejší, novodobý marketingový génius - Sergio Zyman.

Sergio Zyman je ikonou moderného marketingu. Prestížny časopis Time ho zaradil medzi troch najúspešnejších predajcov 20. storočia. Pracoval pre najväčšie značky sveta a výsledky jeho marketingovej činnosti sa dnes považujú za legendárne. V hoteli Radisson SAS Carlton sa počas konferencie a panelovej diskusie o svoje skúsenosti podelil s približne dvoma stovkami vedúcich predstaviteľov slovenského biznisu.

Sergio Zyman absolvoval štúdium na Harvardskej univerzite, kde získal titul MBA. Postgraduálne štúdium absolvoval v Londýne, Paríži a v Jeruzaleme. Pôsobil ako riaditeľ pre strategický marketing spoločnosti Coca-Cola Company, pričom počas jeho pôsobenia sa mu podarilo dosiahnuť rekordný nárast predaja produktov firmy. Pracoval aj pre také významné značky ako PepsiCo, Procter & Gamble. Je zakladateľom a riaditeľom poradenskej firmy The Zyman Group, ktorá poskytuje poradenstvo medzinárodne uznavaným firmám. Je autorom štyroch kníh venovaných všeobecnej problematike marketingu, reklamy a budovaniu firemnej značky, v ktorých zhrnul svoje poznatky a profesionálne skúsenosti. Bol členom volebného tímu mexického prezidenta Vincenteho Q. Foxa.

 

Foto 3: Pavol Lančarič, generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko, s hosťom druhého Orange Biznis Fóra - Sergiom Zymanom

Priemerné hodnotenie: 4.5 (2 votes)
Orange Biznis Fórum - Koniec marketingu, ako sme ho poznali
 
Orange Biznis Fórum - Koniec marketingu, ako sme ho poznali
 
Orange Biznis Fórum - Koniec marketingu, ako sme ho poznali